Obsahový marketing

Čo je to obsahový marketing?

Obsahový marketing je výnimočný práve tým, že všetko, čo vytvoríte, zanecháva za vašou značkou trvalú digitálnu stopu. Vďaka tomu môžete prosperovať z aktivít, ktoré ste urobili pred dlhším časom a zároveň z najnovšieho obsahu. 

Tvorba obsahu podlieha istým pravidlám, je potrebné ich tvoriť riadene, podľa redakčného plánu, pravidelne a na témy prínosné pre vašu značku. Forma obsahu môže byť prakticky akákoľvek. Či sa už jedná o blogové články, videá, e-booky, kvalitný obsah na sociálnych sieťach, alebo tvorbu obsahu priamo na vašej stránke, vždy je potrebné zvoliť tú správnu cestu práve pre vás. 

Radi vám pomôžeme s výberom a tvorbou tej správnej formy obsahu pre vašu firmu. 

Ako na to?

V úvode je potrebné vybrať tie správne formy obsahového marketingu pre váš projekt. Musíme brať do úvahy rentabilitu jednotlivých spôsobov tvorby obsahu v čase. Niektoré obsahové formy sú doslova vytvorené pre okamžité reakcie publika (napríklad PR články), iné sú zas skôr na dlhodobejšiu spoluprácu (napríklad zastrešenie blogu). 

Či sa jedná o krátkodobú, alebo dlhodobú spoluprácu, musíme ju spoločne nastaviť tak, aby sme splnili dopredu nastavené ciele. Na základe nich vytvoríme návrh kampane a následne prejdeme k realizácii. 

Čo všetko môže byť obsahový marketing?

Možnosti obsahového marketingu siahajú tam, kam siaha vaša kreativita – sú NEOBMEDZENÉ.

Ak sa na to pozrieme v rovine doslovnej tvorby obsahu, tak sú to redakčné a blogové články, popisy a textácie na webovú stránku, e-maily, e-booky, obsah na sociálnych sieťach, podcasty, videá, eventy, tlačoviny a iné špeciálne spolupráce či akcie.

Možno ste nás už stretli pri týchto klientoch:

adidas

Pre značku a e-shop www.adidas.sk tvoríme popis produktov a kategórií už 4 roky po sebe.

AquaReina

Vytvárame textácie na webovej stránke, špeciálne spolupráce a obsahové kampane.

miStores

Pravidelne dopĺňame textácie kategórií, produktov a značiek. Pripravujeme blogy.

IThelps

Pomáhame pri tvorbe textácií na webové stránky nových klientov. Či už pre e-shopy, alebo iné projekty.

Poďme spolu vytvoriť dobrý obsah:

Kontaktujte nás e-mailom. Stačí, ak napíšete svoje meno, e-mail a krátku správu o tom, aká je vaša predstava o spolupráci.