Správa sociálnych sietí

Na čo je dobrá správa sociálnych sietí?

Pre každého klienta má správa sociálnych sietí iné benefity. Vo väčšine prípadov klienti oceňujú hlavne kvalitnejší obsah, premyslený publikačný plán, podrobný report, celkovo premyslenejšiu, konzistetnú a profesionálnu komunikáckiu so zákazníkmi a zvýšenie interakcií publika. Ďalším benefitom je nesporne aj čas, ktorý klient ušetrí tým, že jeho sociálne siete spravujú odborníci.

Tvorba obsahu na sociálne siete podlieha istým pravidlám, musí byť
 riadený, podľa redakčného plánu, pravidelný a na témy prínosné pre vašu značku. Forma obsahu môže byť prakticky akákoľvek. Či sa už jedná o kvízy, odkazy na blogové články, videá, e-booky, klasické posty, hlasovania a mnoho ďalšieho, vždy je potrebné zvoliť tú správnu cestu práve pre vás. 

Ako to funguje?

V úvode je potrebné analyzovať vaše publikum, zistiť, čo sa mu páči, na aký druh obsahu reaguje a následne mu pravidelne servírovať taký typ obsahu, aký má rado. Vďaka tomu získavate viac reakcií a na základe nich algoritmus sociálnej siete uprednostňuje váš obsah pred obsahom konkurencie. Ak je obsah naozaj kvalitne spracovaný, môžete sa tešiť aj na to, že ho ľudia začnú sami od seba zdieľať s priateľmi.

Pre takéto výsledky je naozaj nutná kvalitná analýza publika, ktorá sa robí priamo počas spolupráce na skutočne odpublikovaných príspevkoch. Z nich sa následne vyberajú tie najatraktívnejšie, podľa ktorých sa pripravia ďalšie nové pre budúcu komunikáciu.

Možno ste nás stretli pri týchto klientoch:

Naturevia

Tvoríme pravidelný obsah, súťaže a celú indetitu značky na Instagrame.

BooYang

Vytvorili sme a pravidelne prispievali k tvorbe identity na sociálnych sieťach Facebook, Instagram a TikTok.

AquaReina

Aktívne spravujeme a pripravujeme obsah pre sociálne siete Facebook a Instagram.

Bevmarket

Oživili a spravovali sme identitu na sociálnej sieti Facebook. Vytvorili sme najväčšiu stránku v segmente.

Poďme spolu vytvoriť dobrý obsah:

Kontaktujte nás e-mailom. Stačí, ak napíšete svoje meno, e-mail a krátku správu o tom, aká je vaša predstava o spolupráci.