Najdôležitejším bodom, ktorý stratégia pomenúva, sú ciele a spôsob ich merania (KPI). Aby ste online podnikanie vedeli riadiť a dokázalo dlhodobo rásť, potrebujete vedieť svoje investície vyhodnotiť a efektívne s nimi pracovať.
Ak už máte rokmi overené podnikanie, marketingová stratégia môže byť skvelým nástrojom na to, ako ho zefektívniť alebo sa pripraviť na väčšie riadené rasty a expanziu. Získate tak prehľad, pomenované miesta na zlepšenie, príležitosti k rastu a definovanú cestu, ako na to.
Ak uvažujete nad rozšírením svojho podnikania, prípadne vybudovaním novej divízie či rozšírení sa o ďalší segment, získate skvelý prehľad o konkurencii, postup, ako budovať firmu, rozširovať polia pôsobnosti a aj úvodný prehľad o nákladoch.
Okrem toho získate naše roky skúseností, ktoré aplikujeme priamo na vaše podnikanie.